Produkty nie postrzegane - Strategia produktu - struktura, klasyfikacja, asortyment, opakowanie

Produkty nie postrzegane

Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych » Produkty nie postrzegane

Klienci wielu produktów nie postrzegają (więc nie planują zakupu szeregu produktów, są to np. płyta nagrobkowa, ubezpieczenie, encyklopedie) – gdyż aktualnie produkt taki jest im niepotrzebny, nieznany lub go nie postrzegają (mimo iż jest on im znany).

Przykłady:
1. Przeciętny nabywca samochodu osobowego planuje zakup samochodu, kiedy go jednak nabędzie zmuszony jest dokonać zakupu, którego nie planował - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC.
2. Nie planuje się zakupu miejsca na cmentarzu, ale każdy może stanąć przed takim problemem.
3. Zakupu szeregu produktów klienci nie planują bo nie znają tych produktów i nigdy o nich nie słyszeli (podczas promocji w supermarkecie klienci dowiadują się o nowym produkcie – np. robocie kuchennym, urządzeniu grzewczym, itp. - ewentualnego zakupu klienci dokonują gdy się o produkcie/produktach dowiedzą).
4. Nabywcy znają szereg produktów, na które nie zwracają uwagi (nie postrzegają ich), np. abstynent nie dostrzega alkoholu choć wie o jego istnieniu, osoba nie paląca papierosów nie dostrzega papierosów nawet wówczas gdy przechodzi obok stoiska z wyrobami tytoniowymi.
cheap calling card
Bytom Działki budowlane Komarno Darmowe gry Ubieranki joomla