Produkty luksusowe - Strategia produktu - struktura, klasyfikacja, asortyment, opakowanie

Produkty luksusowe

Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych » Produkty luksusowe

Produkty nabywane w sposób szczególny (produkty luksusowe, unikatowe) - zakupu dokonuje się nie w sposób rutynowy lecz przemyślany i odpowiedzialny. Produkty takie są drogie (często rzadkie – dzieła sztuki), dlatego za nim klient podejmie decyzję o zakupie, szuka informacji na temat produktu, jego jakości, ceny, dostępności, prowadzi rozmowy ze znawcami – angażuje się emocjonalnie. Kupując wysokiej klasy samochód klient jest gotowy polecieć na drugi koniec świata aby spotkać się z producentem celem uzyskania informacji i uszczegółowienia zamówienia. Przy zakupie tych produktów nadzwyczajna rolę odgrywa marka.
kosze delikatesowe
Bytom Działki budowlane Komarno Darmowe gry Ubieranki joomla